Poštovani kupci ovdje možete pronaći najčešće postavljena pitanja i odgovore, želimo Vam olakšati kupnju i upoznati Vas sa Vašim pravima 

1. NAČIN PLAČANJA I DOSTAVA 

-PLAĆANJE SE VRŠI POUZEĆEM PREKO HP D.D. ( POUZEĆE= PLAĆATE POŠTARU KADA VAM DOSTAVI PROIZVOD), IMATE PRAVO PRIJE PLAĆANJA PROVJERITI

SADRŽAJ PAKETA.

– DOSTAVU VRŠI HP D.D. PREKO USLUGE E-PAKET, A DOSTAVA JE 3-7 RADNIH DANA ( VIKEND SE NE RAČUNA ). AKO STE U NARUDŽBI OSTAVILI BROJ TELEFONA,

DOBIT ĆE TE SMS PORUKU S POTVRDOM NARUDŽBE.

2. POSTOJI LI MOGUČNOST OSOBNOG PREUZIMANJA ROBE ?

– NARAVNO, DUĆAN NAM SE NALAZI U ZAGREBU, VIROVSKA ULICA BR.:5, RADNO VRIJEME JE PON-PET OD 8-20H,SUB. 8-14 H TE SU CIJENE ISTE KAO I NA STRANICI,

 BEZ POŠTARINE. SVI ARTIKLI SU IZLOŽENI, TE IH OSOBNO MOŽETE PROVJERITI PRIJE KUPNJE

3. IMAJU LI PROIZVODI GARANCIJU I OSIGURAN SERVIS

SVI NAŠI PROIZVODI IMAJU JAMSTVO 12/24 MJESECA, TE OSIGURAN SERVIS DILJEM RH- ( ŠALJEMO HP PO PROIZVOD, SERVISIRAMO I ISTI VRAĆAMO BEZ DODATNIH TROŠKOVA )

4. POKVARIO MI SE PROIZVOD U JAMSTVENOM ROKU, ŠTO MI JE ČINITI?

-1.POSLIKAJTE RAČUN

-2. POSLIKAJTE PROIZVOD

-3. SVE TO POŠALJITE U INBOX NA NAŠOJ STRANICI NA FB, TAMO ĆE OPRETATERI PODUZETI POTREBNE RADNJE 

5. STIGAO MI JE PROIZVOD KOJI NISAM NARUČIO/NARUČILA, ŠTO DA RADIM?

-1.POSLIKAJTE RAČUN

-2. POSLIKAJTE PROIZVOD

-3. SVE TO POŠALJITE U INBOX NA NAŠOJ STRANICI NA FB, TAMO ĆE OPRETATERI PODUZETI POTREBNE RADNJE 

6. STIGAO MI JE PROIZVOD SA OŠTEČENJEM ILI LOMOM

-1.POSLIKAJTE RAČUN

-2. POSLIKAJTE PROIZVOD

-3. SVE TO POŠALJITE U INBOX NA NAŠOJ STRANICI NA FB, TAMO ĆE OPRETATERI PODUZETI POTREBNE RADNJE 

7. DALI MOGU VRATITI PROIZVOD UZ POVRAT NOVCA? 

NARAVNO, U ROKU 14 DANA ZAPAKIRANOG U ORGINALNOJ AMBALAŽI, ZA UPUTE OBRATITE SE OPERATERIMA U INBOX , PROIZVOD SE VRAČA NA NAČIN DA PO UPUTAMA OPERATERA STAVITE OTKUPNINU PREMA NAMA, U IZNOSU KOJI STE PLATILI, ONDA JE POVRAT RELATIVNO BRZ I TRAJE OKO 3-4 DANA. UKOLIKO POGREŠKOM NISTE NAVELI OTKUPNINU ( A REČENO VAM JE DA JE OBAVEZNO ISTAKNETE, ONDA JE ROK 14-21 RADNIH DANA ZBOG PROVJERE I IZBJEGAVANJA MANIPULACIJA )

8. UKOLIKO SE DOGODI NEKA POGREŠKA, DALI MORAM ODMAH BITI U PANICI DA SAM PREVAREN/PREVARENA ?

NARAVNO DA NE , MI SMO TRGOVINA PRIJATELJ KUPACA I UVIJEK NASTOJIMO RIJEŠITI SVE PROBLEME 

GARANCIJA NAŠE POŠTENE PRAKSE JE PREKO 350.000 KUPACA I POSTOJANJE NA ISTOJ ADRESI U ZAGREBU PREKO 25 GODINA